Saknar min bebis

Fått veta att lillen har feber. Åh jag saknar honom,  tänkte på honom hela dagen igår. Städat i hans garderob och tvättat han kläder.
Kom på att ca 70% av alla hans kläder har någon annan köpt åt honom. Det gör mig faktiskt lite ledsen. Visst det är jätte snällt att han fått så mycket och att jag slipper betala så mycket sånt åt honom. Men egentligen så vill jag ju kunna ge honom allt ur egen plånbok. Men det är väl det som är nackdelen med att vara ung mamma, man har inte så mycket pengar att röra sig med. Speciellt inte om man är en rökande mamma. Som tur e så har jag ju slutat nu.
Jag ska göra fler frans jobb så jag kan få in pengar den vägen. 
Det är ju när en ny årstid kommer då man behöver köpa mest nytt, Skor är köpta och regnkläder, och en tunn mössa nästa inköp blir en höst jacka, och den ska jag köpa själv!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kvartettmamman säger:

Ja hösten och vintern är ingen billig årstid att få ihop en garderob på. Jag har också turen att ha en snäll mamma som gett min minsta mycket. Just nu studerar jag och går på studiemedel men det räcker inte så långt som jag vill. Suck. Och när man som ung drog på sig dyra lån så har man lärt sig en läxa.

// Kvartettmamman

Svar: Ja, man har tur att ha föräldrar som gärna hjälper till. Man gör så gott man kan med de man har :)
Frida None

2013-09-15 | 14:38:09
Bloggadress: http://kvartettmamman.blogg.se
Susanne säger:

Rara Frida, det gör mig bara glad att få köpa kläder till lilleman. Vet ju själv hur fort barn växer och hur många byten man kan behöva.
Om du vill kan du ju alltid hojta när det är dax för större inköp som vinterstövlar och overall så kan vi ju lägga ihop?
Tack för att vi fick ha honom i helgen, han är en solstråle <3

Svar: Ja, han har en overall som han ärvt men ja det skulle vara kul att lägga ihop :)
Frida None

2013-09-15 | 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback