Torsdag denna vecka också

 
Hej hej
Det är Torsdag igen vilket betyder Praktik för lilla mig. Fick sluta tidigt idag och hann gå med syster i stan ett tag.
Skulle köpt en massagebänk, men efter Johanna gått står jag och räknar mina pengar så fattas det 100 kr och jag hade räknat fel från hela första början. Jag skulle ju inte köpt några trosor egentligen, så det blev väldigt snurrigt där. Så nu har jag pratat med han som säljer den och vi ska antagligen ses i mon ist.
Andledningen till att jag ska köpa en massagebänk är för att jag lägger mina frans kunder där på.
En del kör på köks bordet men tycker det är lite oproffsigt faktiskt.
Och eftersom jag inte är så snabb ännu så behöver man ligga skönt.
 
Nu ska jag träna lite med vovvarna och sen hämta Lilleman på dagis!
 
 
 

Kommentarer
sandija-döv-adopterad-fotografi säger:

Dagens blogg avslutning. Kolla in om det blir du.
Om det inte blev du, bättre lycka nästa gång! Kram

2013-10-03 | 21:14:15
Bloggadress: http://fames.se/kwieien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback