Så typiskt!

Efter att jag fixat håret i ca 2 timmar i går innan skolan.. kommer till skolan och får reda på att vi ska styla varandras hår, Jippie... ÅH, jaja.
Det vi skulle göra var att rulla upp varandras hår på spolar. Folk brukar säga att det bara är sånt som tanter gör. vilket inte är sant utan det är en väldigt bra teknik att använda till en del frisyrer. Tex Marilyn Monroe. Så det skulle vi göra idag.
Eftersom jag alltid missar 45 minuter av denna dag så fick jag och Louise stressa en del på slutet. Och våra hår torkade inte 100% vilket gjorde att lockarna inte blev som de skulle.
 
Såhär blev våra resultat. Tog mina bilder hemma, och det började bli mörkt ute blev inga toppen bilder tyvärr.
 
Mitt hår har väldigt lätt för att forma sig till lockar, har mycket ''lock fall'' i det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback