Jag ska måla hela väggen lilla mamma!

 
De senaste veckorna så har jag verkligen tänk i stort sett bara på att få det fint här hemma. Att vara stolt över mitt hem. Vårat hem.
Och jag sitter varje dag och kollar in nya saker att köpa.
Fyndade en hylla för 35 :- i går också. Visst den är bara en tråkig trä hylla, men ändå. Fastnade för den...
 
Igår kväll bestämde jag mig för att måla, blev klar med kanske 1/3 av rummet och ska försöka ta resten kväll.
Ska snart beställa hem golv också så att vi kan lägga de på plats!
 
Har ni läsare något projekt eller vill dela med er utav någon bra inrednings blogg eller egna tips? SKRIV!
 
 
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Du är duktig Frida och en trähylla kan bli riktigt fin med lite färg :)

2013-10-01 | 17:12:02
sandija-döv-adopterad-fotografi säger:

sv. roligt att du vill vara med. Lycka till! kram

Svar: tack tack :)
Frida None

2013-10-01 | 20:27:36
Bloggadress: http://fames.se/kwieien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback