För liten!

Alex har börjar använda frasen: ''Jag är för liten'' när det är något han inte vill göra.
Tex. Kan du städa upp dina saker Alexander? Nej, jag är för liten! Du kan göra de.
 
Jaha, jag får väll börja säga att jag är för stor då :P
 
Har nyss ätit mat, gjorde korvstroganoff i dag, den blev faktiskt väldigt god och Lilleman åt mer en vanligt.
 
Funderar på att färga håret... Brukar ju byta hårfärg typ varje årstid och nu är ju sommaren helt klart slut.
Frågan är ju bara, vilken hårfärg?...
 
 
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Tycker jag låter jättebra! Då kör jag med att jag är för gammal ;)

2013-10-17 | 09:51:09
S säger:

Kastanjebrunt! :D

2013-10-17 | 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback