Extraordinary Oil

 
 
Ni vet den olijan som gått på reklam? Extraordinary Oil från Loreal Elvital.
Jag har använt den ganska mycket det senaste, har lite mer en halva flaskan kvar.
Ville bara tipsa för er som inte vill lägga ut massa pengar. Ett budget alternativ helt enkelt.
 
Man kan ta din den före schamponering för extra näring, efter för att skydda håret och som en slut finish för glans.
Jag använder det oftast efter jag stylat mitt hår. Håret kan ju bli lite tort om man har för mycket värme på håret och den här gör håret lent igen. Tycker den är toppen och ger fin glans. Den blir liksom inte fett i håret. (ha aldrig olja i hårbotten om det inte är som inpackning etc)
 
Har ni någon favorit olja eller annan produkt som ger glans?
 
 
 
 

Kommentarer
S säger:

Vilket bra tips! :)

2013-10-16 | 14:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback