Julkalender - the body shop

Jag älskar produkter, jag älskar att ha massor med olika saker att välja mellan och kleta med!
Så den 1 dec väcker min pojkvän mig med ett stort paket, och det var ju lite konstigt? Julafton är ju inte förens om 4 veckor? I paketet låg The body shops julkalender!
Varje morgon så får jag en ny produkt. Det är super kul. :)
 
Tänkte börja lägga ut vad  jag får. :)
 
Får se om jag minns vilken produkt som var vilken lucka haha
 
I första luckan fick jag Honeymania shower gel, blev super glad för har varit så nyfiken på den nya serien! (250ml)
I andra tredje och fjärde fanns Absinte purifying hand gel, ett par dusch handskar och facial cleanser. (minns inte årdningen på dessa men vet att det var dom i dem luckorna - 60 ml)
I 5:e var det en lite choklad body butter (50ml) Jag tycker den luktar gott men har hört mycket illa om den? Kanske gratis som är gott? ;)
6:e var den Foot Lotion som luktar as gott (peppermint 60ml)
7:e Shea Body butter 50ml
8:e Body mist, luktar as gott!!! 100 ml
 
 
 

Kommentarer
Carina säger:

Chokladen luktar kanske lite skumt me n annars tycker jag den var bra. Honungsprodukten lät spännande!

2013-12-09 | 07:16:11
MISS REBECCA säger:

fin blogg :)

2013-12-12 | 13:48:35
Bloggadress: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback