Snart fyller jag onödig ålder

Den 12:e augusti fyller jag 19 år. En sån där onödig ålder då inget speciellt händer. Förra året blev jag 18, då kunde jag börja gå ut på krogen, inte för att jag gör de så ofta men bara att kunna de är ju häftigt, elr något sånt köpa cigg själv för det är också coolt. Men 19, ja då händer det ju inget speciellt. Bara väntan att bli 20 för det har man ju hört är fett nice.
Men är ändå taggad, på söndag kommer släkten hit och äter tårta och ger mig presenter för att jag är så söt, hehe. ;)
Och lördagen den 17:e ska jag och en av mina närmaste vänner ha gemensamt party. Älskar att klä upp mig och träffa sina vänner alla på en plats, nya som gamla. Det gör man ju inte så ofta när man är mamma.
 
Nu blir det snart sängen för lilla mig, god natt! :)
 
En några veckor gammal bild men ändå ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback