Skola och sånt

Första ''arbetes'' dagen i skolan idag. Först hade vi historia vilket jag är ganska nyfiken på. Vi har dessutom en lärare som inte en tråkig fjärt... Vilket gör det hela roligare!
Vi hade också Smink lektion där vi fick 60 min på oss att göra en make up, och gud vad jag kände mig dålig på skugga, Glömde typ av teknikerna och allt. Fy på mig. Så mycket lättare med skugga på sig själv, men basen är ju så mycket lättare på någon annan tycker jag.
 
Är ganska taggad för att göra mitt sista år riktigt bra, ett år kvar sen ingen mer skola. Kämpa, kämpa!
 
 
Fick dessutom en komplimang för min tröja idag av Alex dagis fröken, eller ja, han är ju kille, kan han vara fröken då?... Hmm Gillar denna tröja väldigt mycket för övrigt men alltid kul när någon annan tycker det samma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback