Så skönt med film direkt!

Brukar ni också sitta hemma och tänka att ni vill se en film men bara är för lata för att gå ner och hyra en och som jag lyckas med, glömma lämna tillbaka filmen?
Så va det iaf för mig, när jag och min pojkvän flyttade ihop så bestämde vi oss för att fixa Viaplay.
Det är så sjukt skönt att kunna sätta sig framför TV:n eller datorn och också Ipaden och kunna sätta sig och kolla runt bland alla filmer och serier dom har!
Jag fastnade för Anger management som jag tyckte va riktigt rolig och bra, satt i flera dagar och kollade haha
Sen kollade jag på The Exes också. Har ni också sett den? Den är GRYMT kul asså.
Sen lägger dom ju till nya filmer typ hela tiden så det finns alltid något man inte sett.
 
Dom har massa olika kategorier att välja mellan vilket är super bra om man absolut vill kolla på Komedi eller som jag gör dom kvällarna jag varit själv, Romantik. Klassiska romantiska filmer som alltid slutar med att dom får varandra, finns så många och jag tycker det är så kul. Man får lite besluts ångest, Men istället för att välja 2 st för filmer för typ 60kr eller vad det kostar att hyra så är det 79 kr i månaden, och man får kolla hur mycket man vill!
 
 
 
klicka här för att börja kolla nu!
Tänkte bara tipsa om detta. Här kommer lite bilder från serier och filmer jag personligen tycker om!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback