Har du också frissigt hår?

Som rubriken lyder: Har du också frissigt hår? Jag har de, så jag tänkte tipsa om dom produkterna jag använder och hur jag använder dem.
 
Det blir lite ''såhär duschar jag'' inlägg men ja..
Jag använder sällan samma efter behandling utan har flera produkter jag testar mig fram med.
Men detta är helt klart bäst mot friss.
(ursäkta fula bilder)
1, Först så tvättar jag håret. Tänk på att schampo ska vara i hårbotten och att balsam ska var i längder och toppar. Balsamet ska gärna sitta i en stund. Jag duschar ganska länge så jag brukar ta lite extra balsam i slutet i topparna.
2. När jag duschat och haft håret i en turban en stund (ca 20 min) Tar jag i denna i längderna. Håret blir mjukt och fint och lite ''tyngre'' vilket gör att håret känns lenare och mindre frissigt enligt mig. Tycker denna är grymt bra och luktar as gott!


 
Man kan också ta lite silikondroppar i håret för att få det ännu lenare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback