Dom där jag bor med

Tänkte ta och presentera dom jag bor med.
Först ut är min kära pojkvän Alexander. Vi träffades på internet och oturen vi hade med att han bodde i Stockholm och jag Göteborg gjorde det hela lite krångligt i början. Efter ett tag så bestämde vi oss för att flytta ihop och nu bor vi i Göteborg tillsammans med 2 hundar och en liten skit på 3 år.
Jag trodde aldrig att jag skulle leva ''Svenson'' livet redan vid 18 års ålder. Och det kanske låter tråkigt men det är faktiskt mysigt. Och ja, ibland vill jag bara göra andra saker som alla andra 18 åringar. Men jag får tid för det med. Ibland går jag på någon fest eller åker och shoppar.  Och allt detta kommer ni få se under tiden jag bloggar :)
Kramis Frida
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback