De, de, eller kanske de där?

Klockan är nu 2:30 på natten, jag har inte kunnat somna... Ligger och vänder och vrider på mig.
Jag en sån person som verkligen ser fram emot saker, jag slutar inte tänka på det förens den dagen då det händer.
Jag planerar allt i minsta detalj sen är det alltid något som skiter sig... heh...
Just nu är det såklart festen jag tänker på, om och om igen.  
Vad ska jag ha för hår? Lockar? Rakt? Vågigt? Uppsatt?
Sminket då? En svart sotning? Lite färg kanske? Vilken färg isf? Röda läppar?
 
Ja, ni förstår ju, eller? Är jag den ända som gör såhär? Ser fram emot något så mycket att jag spricker?!
 
Blir ni också helt tokiga när det kommer till sånt? (En bild från förra året då jag hade lockar och mörkt hår och en blå/grå skugga)
 
 
 

Kommentarer
Sarah säger:

Ja e oxå sån som planerar va ja ska ha på mej, hur ja ska ha håret o sånt långt före xD Sen suger de om de inte blir av :/

Svar: Tur att jag inte är ensam om de då. haha börjar känna mig smått galen haha
Frida None

2013-08-07 | 13:31:17
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback