Vänner som bara går..

En del personer förstår jag mig inte på. Eller ja det finns ganska många. Men dom jag pratar om är dem som bara försvinner. Ens vänner, ibland även nära vänner som bara POFF , borta!
Jag har haft väldigt svårt att komma riktigt, riktigt nära andra. Har nog inte kallat någon för BÄSTA vän sedan 9:an, alltså 2009, Typ 4 år sedan. Känner att jag försöker komma nära och vara den där roliga stöttande vännen.
Men det är svårt. Och när man känner att man får kontakt med någon, nä då har dom redan 2 mil åt det hållet.
 
Antar att det finns dom som desperat försöker få en flickvän/pojkvän och så finns det dom som bara verkligen vill ha den där BÄSTA vännen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback