Uppdate om rökningen + kort om idag

 
Tänkte bara ta och berätta lite snabbt vad som hänt idag.
Har kollat en del på serien Orange is the new black på Netflix. Det får mig att hålla tankarna på cigg lite längre bort.
Och sen träffade jag syster i stan en stund, hon köpte as snygga byxor som jag verkligen också vill ha haha men får vänta tills jag har lite mer pengar, vilket borde vara snart eftersom jag inte lagt några pengar på cigg sedan tisdags!
Jag är verkligen jätte sugen på att köpa saker, tror det är de som får mig att inte köpa cigg, det är ju så onödigt att lägga pengar på något som bara ger dig större chans att dö och/eller bli ful? Nä.. Det får räcka med de nu.
 
Snart blir det film med Sambon och sonen sover redan. Hoppas han sover till i mon och inte vaknar om en timma och ska upp och dansa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback