2 timmars promenad

Tror jag tog den längsta hund promenaden i mitt liv i går! Först lekte vi i hundgården, men märkte snabbt att Vela villa mest busa med Trixie som inte var på humör för det... Så bestämde mig för att gå i skogen en stund.
Vi gick lite nya vägar, sprang lite, Vovvarna fick vara lösa halva promenaden. Så efter vi kom in då efter dessa 2 timmar vi va ute så va vovvarna väääldigt trötta och jag hade vääldigt ont i mina fötter...
Ändå blev det 2 promenader till denna dag, dom låg på betydligt kortare tid en 2 timmar, haha.
 
Kom nyss ni från morgon promenaden som idag blev 30 min då jag ska till skolan snart och måste hinna byta om och gärna fixa mig lite, vet inte om jag orkar de idag dock...
 
Försökte få en bra bild på vovvarna tillsammans, men det va hela tiden någon av dem som tittade bort... Så satte ihop två bilder ist.
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback