PMS och BÄBIS SÄNG!

Är det bara jag som kan få världens gråt anfall eller andra humör anfall när jag har PMS?
Antar att det inte är så... Iaf, mina kära vovvar är kända för att bita sönder trosor och jeans, använda som luktar sådär mysigt... (usch..)
Och ja, min älskade vovve Vela tyckte att ett av mammas (ja, jag kallar mig mamma för vovvarna också) favoritjeans skulle gå väldigt mycket sönder!
Så jag grät, mycket... RIP mina fina jeans...
 
Sen blev jag sur och bestämde mig att TVn vi har i vårat sovrum som vi aldrig använder ska säljas, gärna direkt.
 
Och eftersom Lilleman är sådär JÄTTE mysig och ska sova NÄRA oss i VÅRAN säng så bestämde jag mig även för att möblera om, så våra två byråer står nu i hans rum och hans säng i vårat sovrum.
Eftersom vi ändå (förhoppningsvis) snart är klara med hans andra rum så blir det ju bara tillfälligt. Men hans gamla rum ska ju bli en klädkammare eller vad man säger...
 
Och under tiden jag fick mitt ryck, och bäddade Alex säng hoppade han runt och ropade ''BÄBIS SÄNG, BÄBIS SÄNG!''
Tur att vi har sovmorgon i morgon...
Men nu ligger han i sin säng iaf.. HOPPAS HOPPAS han somnar! Jag är så trött....
God natt på er, och ursäkta för all denna smått meningslösa text. Kram Kram
P.S I skuggan kan man se boven som förstörde mina byxor...
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Du behöver inte vara orolig, när jag har PMS pendlar jag mellan att vilja slå till hela världen som helt plötsligt är full med idioter eller sitta och gråta över barn, djur och arga snickaren på TV..

2013-09-09 | 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback