Ica Basic

När vi kom hem efter jag hämtat alex från dagis + att vi handlat, så upptäckte jag att jag köper väldigt mycket ica basic. Och när jag bär på allt så tappar jag ett juice dryck paket, och gissa vem som tar upp den? Vela, min vovve. Hon här den i munnen och springer glatt efter mig.
När jag ställt ifrån mig allt så vill hon dock leka med den, i våran säng. Jag fick smått panik ifall paketet går sönder så kommer min säng bli helt blöt och kladdig!  Jag tänker snabbt och öppnar paketet med köttbullar. Ropar på Vela som kommer utan paketet först, men jag får henne att hämta det och sedan byta mot en köttbulle.
Knäppa vovve!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Intresserad av träning & motivation :) kika in hos mig då!

2013-09-17 | 19:29:12
Bloggadress: http://duggin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback