Höst tips

 
Nu är det verkligen dags att köpa en varmare jacka och skor om man inte redan gjort det eller har kvar sina gamla från förra året. Jag har ett litet problem dock. Jag har ingen anning vad jag vill ha.
Jag har hittat ett par höga stövlar som jag ska testa imon och passar dom så kommer jag köpa dem. Dock tycker jag personligen inte att det är lika fin med höga skor till en längre jack modell. Och jag hade tänkt att en längre modell är något jag vill ha i år... Dilemma..
 
Hittade några fina saker på Nelly.com och H&M's sidor som jag tänkte dela med mig av.
Älskar att det är stilrent med fina linjer. Den raka kappan från Nelly finns i många olika varianter för olika priser i olika i affärer. Tycker den är sjukt snygg och vill gärna testa modellen för att se om den sitter bra på...
 
Vad ska ni ha på er i år? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback