God natt min prins!

Sambon är just nu på natt öppet för att ta med sig ett spel hem. För det är ju nödvändigt att åka mitt i natten..Jag och lillen fick en jätte mysig stund tillsammans, han hjälpte mig med tvätten och la strumpbyxor på mitt huvud och sa: 'Du ser ut som en prinsessa, nu får du dansa runt, såhär..." Han ställer sig upp, stäcker ut armarna och snurrar runt långsamt.   Han försökte hjälpa mig att para ihop strumpor också, det gick inte så bra. Alla strumpor skulle vara hattar eller flygplan.. Han va mysigt sällskap iaf. Sen fick jag honom att ta på sig sin One Pice och den passade perfekt och när jag berättade att det fans ju fickor också! Så sa han: "Jag ska lägga mina bilar här!" Efter vi dansat Tango i köket och tvättat händerna 23 gånger så la jag honom i sängen och han somnade på 2 röda. Nu har jag suttit uppe alldeles förlänge och har ont i hela ansiktet pga. bihålorna.. Usch, inte kul att vara sjuk. Men det blir skola i mon ändå. God natt på er! 

Kommentarer
bbecka säger:

Vilken sötnos :)

2013-09-17 | 12:42:11
Bloggadress: http://byrrebecka.blogg.se
Phyreon säger:

Att åka på nattöppet är en av de viktigaste saken i killars och gaming tjejers liv, typ som att du skulle vänta på ett smink som affärerna hade nattöptet för ungefär :P

2013-09-19 | 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback