Tom på fantasi

Idag har jag varit helt tom på fantasi när det gäller i stort sett allt. Lilleman har inte varit jätte dålig i magen idag men han har inte haft så mycket energi, iaf ingen långvarig, så han har legat framför TV:n och sen sov han en lång stund innan middag och sen lekte han lite med bilar men energin tog snabbt slut och han ojade sig en hel del.
På fredag tror jag ändå att han kan gå till dagis för han har inte spytt eller haft diarré något mer. Han behövde kanske vila upp sig lite helt enkelt.
Nu på kvällen fick jag något ryck och sprang runt och torkade av alla möbler... Antar att jag laddat på med för mycket energi nu haha. Nu är klockan ändå halv ett på natten, ska lägga mig nu tillsammans med resten av familjen som redan sussar så gott.
God natt på er!
 
Delar med mig av lite inspiration från lite olika tidningar som kommit hem i brevlådan. Gjorde den här för ca 1 månad sedan. Älskar den gråa lampan och alla kuddar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback