Nu, sen och i morgon

 
 
Hej på er!
Kom nyss ur duschen både jag och lill vovven och innan dess målade vi klart rummet. Yeay!
Dock så är det en vägg jag inte målat klart för den ska få en ljusblå färg som mamma köpt så vi har inte fått hem den ännu.
Idag har vi verkligen slappat, hela dagen. Förutom när vi målat och gått i skogen.
Och nu blir det fixa i uterummet då jag har en kund i mon som ska komma och göra fransar så det måste vara fint där ute. Sen blir det film!
Förutom före och efter bilder på fransarna så ska jag lägga upp lite höst mode!
 
Sjukt dåliga bilder.. Men ändå. Visst är han fin i sin nya jacka iaf? :D
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Japp, han är en riktigt liten tuffing!

2013-10-13 | 07:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback