Lite besviken

God morgon på er!
Lilleman blev hämtad av farfar på dagis igår, som han tjatat om hela veckan. Att han vill åka i farfars bil och leka med bilar med farmor.
Själv hade jag planerat tjejmiddag med några jag inte träffat på sjukt länge. Tyvärr så mådde farmor lite dåligt så Lilleman ska få komma hem till oss sen ist för i mon. Självklart blir man lite besviken.
Men som tur är har jag en underbar sambo som ställer upp och tar Lilleman ikväll.
Vi får se om vi ändå kommer vara här eller om vi har middagen någon annanstans.
 
Min bonussyster kommer hit kl 14:00 så ska jag göra fransar.  Nu blir det städa!
 
BTW! Har färgat håret... Vet inte om jag blev speciellt nöjd. Visar bild sen! Lite stressad nu..
 
 
 

Kommentarer
Susanne säger:

Tro mig, du blev inte hälften så besviken som farmor blev. Vad jag hade sett fram emot den här helgen:(

2013-10-19 | 19:59:38
FlizanLizan säger:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-10-21 | 14:00:26
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback