Kanske sova lite?

Letar fortfarande desperat efter en höst/vinter jacka. ÅH, vet inte hur jag vill att den ska se ut...
 
Iaf, nu är klockan snart 12 och även om jag ska vara hemma hela dagen med sjukt barn i mon så kan du ju vara skönt att sova lite. Stor Alexander ska iväg på någon jobb grej och åker skit tidigt och kommer hem sent.
Så det blir jag som tar allt i mon, hund promenader, sjuklingen, middag, allt,allt,allt. Jätte jobbigt då jag planerat skogpromenad med både spring och träning med Vela då jag egentligen börjar kl 13:00 på onsdagar... Jaja, får väll försöka till helgen ist!
 
Bilder från i måndags och våran tränings stund.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hamdi ' säger:

Vilken söting! :)
Om du har lust så får du gärna klicka in på min blogg och tycka till om mitt senaste inlägg! :) Vill gärna veta vad andra tycker, eller om det bara är jag som är helt galen, haha.

2013-10-09 | 21:30:46
Bloggadress: http://adlh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback