Fredag!

God morgon!
Sitter just nu med en skål av den sista yoghurten. Den här veckan har allt varit det sista i vårat kök. Finns nästan inget kvar alls haha.
Så efter skolan ska hela familjen åka till Lidl och handla.
Blir världens slapp helg, och det ska bli super skönt. Ska försöka få ut min kära familj i skogen lite hehehe
Nu buffar vela på min arm och säger antagligen ''ge mig mat och gå ut med mig i det kalla blöta vädret''
Så ja eftersom jag är så snäll så får jag väll göra detta :)
 
Tror inte jag tog med den här bilden i Velas Top Dog inlägg? För er nya läsare kan jag ju berätta att det här är en gammal bild vilket innebär att det INTE är så här just hos oss 06:40 på morgonen!
 

Kommentarer
mirre säger:

Åh vad fin hund =)

Svar: Åh tack :)
Frida None

2013-10-11 | 10:51:52
Bloggadress: http://twinkipinki.blogg.se
ADARAS.se - Your blogazine säger:

Så söt!!<3

Svar: Ja det är hon :)
Frida None

2013-10-12 | 17:29:15
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback