Fira in hösten

 
 
Som vanligt så suger jag på att uppdaterna min blogg under helgen..
Men iaf, kan ju som tradition på måndagar att lägga upp bilder ifrån helgen :)
 
I lördags så åkte jag och Lilleman till Uddevalla där mamma och hennes man har ett hus.
Vi var där till söndagen och ''firade in hösten'' (alltså umgås i ett stort hus på landet.)
Men det var faktiskt mysigt och det va längesedan jag fick så mycket tid med mamma och syster.
Lilleman sprang runt som en galning i huset tillsammans med Håkans yngsta dotter. Han tyckte det va jätte kul att leka med någon lite äldre tror jag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tilda säger:

Hur mysigt såg inte detta ut då?!

2013-10-07 | 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback