Fransar och sånt

 
 
Hej halloj!
 
Idag är jag trött, jätte trött. I morse när jag kom till skolan klockan 9 och försökte få tag på folk i klassen och dom sa att vi började klockan 13:10. Fick lite smått panik för jag var så säker på att vi började klockan 9 eftersom vi hade tema vecka i skolan denna vecka med kundpass varje dag och lägre priser.
så när jag går in för att leta upp en lärare att fråga möter jag dom båda två i dörren och en av dom brister ut
''Fy fan vad glad jag är att du är här''
Haha, jag blev lite chockad.
Dom fortsatte: ''Du ska ha frans kund, NU. Ingen annan är här!'' ''Jag kommer inte ens vara sur på dig för att du var 10 min sen''
Så det va jag och 2 st andra 3:or utav 3 klasser som faktiskt var i skolan på morgonen. Dom andra hade religion på morgonen men våran klass börjar alltid 13:10 på onsdagar annars. Verkade som jag var den ända som fattat att tema veckan gick ut på att vi skulle ha kundpass från 9-17 varje dag hela veckan förutom tisdag då vi hade prov och sen historia.
fick belöningen att få gå redan klockan 12 från skolan. Dom tyckte jag arbetat så bra och eftersom jag kom i tid så fick jag gå tidigt.
 
Såhär ser kan det se ut när jag gör fransar:
 
 
 
 

Kommentarer
Carina säger:

Det ser jättefint ut!

2013-12-12 | 07:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback