Sjukt trött

Hej, som ni märkt har det inte blivit mycket bloggande senaste dagarna. Har varit så sjukt trött..
Men nu kör jag på igen :)
 
Lördagens tjejmiddag blev hemma hos mig även om Lilleman var hemma. Träffar dessa tjejer typ aldrig så det va SÅ HIMLA KUL att va med dom en kväll, vi satt och pratade flera timmar.
 
I Söndags var vi och såg Flygplans filmen på bio, Jag, sambo, son sonens farbror, faster och farfar. Det va kul och vi var väldigt nöjda med filmen även om den liknade bilar film i själva ''berättelsen'' så va den faktiskt bra. Och Lilleman tyckte den va jätte bra också. Nöjda och väldigt trötta gick vi hem, la oss i sängen och sov några timmar.
Eller rättare sagt jag sov några timmar, vaknar till lukten av Pizza, bästa söndagen på länge japp!
 
Varit en toppen helg och nu är det denna veckan och nästa har vi lov en hel vecka och Lilleman ska få vara hos sin farmor en stor del av den tiden. Själv så ska jag, göra fransar, maskeradfest och antagligen sminka på Hard Rock, BOM!
 
P.S fortfarande inte hittat en jacka, börjar bli kallt nu ju... :(
 
Haha webcam foto på mina små vovvar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback